••.•´¯`•.•• KeSaLahan MenJadi Org Cun• ••.•´¯`•.•• ◕‿◕

arini aku nk borak sal nasib org cun..huhu.. :D
aku leh ke dikategorikan org cun?? :t
xkot..tp..ada org ckp muka boleh ler kan..
cuma... xnak b'bangga kat cni la.. :z
ape2 pun aku b'syukur la..
situasi 1:
"nape org lelaki ramai sgt minat??ni mesti suka senyum kat dorunk pe!!!"
situasi 2:
"cikgu said:cuba2 la senyum cikit..ni asyik muka masam je..klu t keje customer pun takut"
conclusion:
agak pelik yer situasi disini..huhu... :f
situasi 1 dituduh senyum selalu..situasi 2 ditegur cikgu coz xsenyum..
situasi 1:
...peniaga:dik,nk beli pe?
tuan punya badan:sizzling black papper 1..
xnk sayur..(dlm keadaan muka masam..xnk bg org t'pikat)
setelah berlalu..
situasi 2:
peniaga:kenapa kwn adik 2 sombong sangat?(dlm keadaan t'sengeh suka)
kawan:dia mmg mcm 2 abg..
peniaga:(dok usha gerak geri girl sombong td...sengeh2..)
conclusion:
agak bermasalah yer disini..huhu..t klu layan..dituduh gedik...
masalah2...adoila.. :v
situasi 1:
(semasa kem bermula)
girl tadi:(xtegur peserta lelaki lain..kecuali rakan sekolah n klu aktiviti kem b'langsung)
situasi 2:
(selepas kem selesai)
kawan laki:nak tau x??aku asyik kena tny ngn peserta skol len je sal ko...
no hp la..ape la..tapi..aku xbg pape pun info tntg ko..
conclusion:
adakah b'diam diri 2 pun namanyee menarik perhatian org??
wuuarrrgghhh!!! :(
kisah benar:Luahan hati gadis dilema.. :y

No comments: