KARNIVAL JOM MASUK U KAT KB

ari sabtu 27.2.2010..aku ngan kwn2 g ler kat kb..
nek mto beramai2 hehe...xramai mana pun...
aku p sana coz nk amek pape ilmu:males: 4 isi kos utk msuk u..
tapi..bila aku bertapak je kat dwn millenium 2..
"ayoo...weh..mana mau parking dowh??? :f "
"byknyee mto..kunk xleh kua lak mto kita"
"weh..pe kata..kita letak kat divider jalan nak?xda org letak"
"ang ni wat pala tol la.."
"haa...aku ada idea..nmpk x pdg 2?"
masing2 tgk padang mcm bdk2 tecik.. :D
"kita letak sana ok..hehe..ada kete parking kat situ.."
kat tgh padang 2 ada bus org yg join karnival u ni..hehe
"err..ang jalan dulu la..kami takut.."
dgn shy2 cat gagah perkasa :x..
aku pun p la kat pdg 2 dulu.. :D

"weh2..sat3..mcm ni..kita park mto kita 3 biji mcm kete.."
so..jadilah kete b'tayar 4..ada handle 3..hehehe... :r
masuk je dlm 2..mak aiiii....ramainyee..
penuh ngn bdk skol..:bye:
adoila korunk ni..ramai benor eh..
aku nk masuk pun kena kecilkan badan.. :#
tapi..aku xleh bg 5bintang(☆☆ sudaa..)

bukan pe..ada yg xreti nk terang kos bila aku tny..

2 cene lak kes nyee??? :t

aku ni dtg utk b'tny..tp..len plak jdnyee..:nangis:


No comments: