Kau Manusia Berhati............

Have a nice day!!!


Kau manusia berhati iblis
Napa ek aku panggil kau mcm 2?
Napa ek aku xpanggil kau manusia berhati binatang?
Sebab...binatang punyee hati lebih mulia dari kau.


Kau manusia berhati iblis
Sudahkah kau puas?
Sudahkah semua impian kau tercapai?
Adakah kau gembira dengan kejayaan kau?


Kau manusia berhati iblis
Kemewahan duniawi digali
Kebahagian keluarga dihancuri
Sampai bila kau nak keluarga aku jadi mcm ni?
Jika harta kau inginkan...
Kami tiada...
Kami bukan kaya dengan harta...


Kau manusia berhati iblis
Wang ringgit dihabiskan
Semata-mata ingin mengejar impian jahanam
Kau lebih puas menggunakan duit ke arah tu..


Kau manusia berhati iblis
Sampai bila kau mau jadi begini??
Kau xrasa kubur panggil kau ke?
Usia lanjut dah..
Tapi,still xingat azab tuhan

Kat dunia kau boleh ar nk epi

Tapi,bala kat akhiran menanti..
Bergembiralah kau dengan perbuatan haram kau 2..
..................
p/s:aku tau,kau xkan baca en3 aku ni...

Have a nice day!!!

No comments: