Susah la..macam mana frodo pandai main?????


Aku rasa agak teruja bila 1st time sentuh benda tu..bertambah teruja bila abang tu ajar aku cara yang betul..Dia pro..gua baru je belajar sentuh..main..Lagi-lagi teruja bila aku dapat tangkap sikit demi sedikit step yang abang tu ajar..tapi..ahhh...kenapa susah aku nak goncang?..dia pegang slow je tapi jadi kuat..aku??aku genggam kuat-kuat..tapi???hampeh..dah la 1st time sentuh...gila ah...sakit jari jemari aku..tapi..syokk ahh main..

aku dapati tangan kiri aku ni kurang aktif..sebab..nak main..kena guna dua belah tangan..Korunk mesti pelik..apa la aku merepek ni an?hoho..aku belajar main angklung tadi..aku teringin nak belajar..tapi..susah ahh..baru dapat step cikit-cikit..sapa yang pandai main angklung macam si frodo tu..aku respect ahh..bukan senang nak main..

aku dapati..kebolehan aku..bukan dalam alat muzik..sebab..macam susah je tadi..haha..nak kena hafal...aku tak suka hafal!!! tapi seronok plak..argghh..aku rasa kebolehan aku..bawak motor laju-laju je..hehehe...race tak ingat dunia..bila xcdent nangis...hohoho..dasar gay pondan!!!hehehe..kalau tak leh main alat muzik..aku nak menari pulak ahh...hahaha..nak zapin..huhuhu..

sapa nak ajar aku main gitar plak?hehehe..(angklung pun tak lepas..nak belajar gitar..ada gak nak makan kasut ni...buang tabiat budak ni..hehehe)

20 comments:

Anonymous said...

egt frodo blogger tadi.. wawawaw

na bf pndai men gtar..lalalala~

::cdot the dot:: said...

cuba ko belajo main benda lain..lg sedapppp!!

lumut said...

bukan senang beb nak blaja men gitar..lagi2 nenek yang dah tua tanagan berkedut ni..salah step leh putus urat jari nenek..kahkahkah...

pehal tajuk ade name frodo?
kau kkawan frodo in real life ker?

jawab jgn tak jwb

Fazleyatul Aini said...

kat umah aku ada angklung tp buat hiasan je
hohohohoho

syaf said...

angklung???? adekah ia sejenis binatang???


ngeee

Mario said...

practice make perfect...mula2 mmg susah...nnt lama2 ok la tu... selamat berjaya ...jgn sedih2...haha

Unknown said...

ase cm nak blaja main gitar...huhu
kalo main angklun mcm susah jer...

Unknown said...

ase cm nak blaja main gitar...huhu
kalo main angklun mcm susah jer...

Unknown said...

ase cm nak blaja main gitar...huhu
kalo main angklun mcm susah jer...

Frodo Baggins said...

nenek ...
lu kene bertapa dalam gua
mandi bunga 7 jenis
air dari 7 sungai
embun pagi 7 jumaat
semua serba 7!
kan wa dah ajar dulu

esok2 wa balik
wa ajar main mende lain pulak
mau coobaaa??


cilake!!

Nekmo said...

macy>>>
frodo yg blogger tu la..dia pandai main angklung..p la berguru dengan dia..hohoh..

nak bf pandai men gitar ke??hoho..macy..lupa ke..nek ni an bf macy..kehkehkeh..

Nekmo said...

cdot>>
masalahnyee xde sapa nak ajar benda len tuh..hoho...apa kata berguru dengan cdot plak..hehe..ilmu pe yg cdot turunkan..hoho..

Nekmo said...

lumut>>
tu ar..susah..mbe ckp..mula2 main gitar..pedih jari gak..tapi xtau ar coz xpernah belajar..

frodo??sapa frodo??frodo tu sejenis serangga ke??semut ek??hehehe....

Nekmo said...

Lya Colours>>
hehe..kena praktis goncang ye sis..hoho..

Nekmo said...

syaf>>
xde ar weh..angklung tu sejenis makanan..hohoho...^___^

Nekmo said...

mario>>
aku nak berguru dengan ko ahh men gitar..hehe..sudilah amek aku jadi anak murid ko weh..hehehe

Nekmo said...

echah mashuri>>
rasa masyuk je an kalau leh men gitar??hehe..tapi..angklung pun best gak..hehehe..leh main goncang2..

Nekmo said...

Frodo Baggins>>
gua syak hormon lu tak stabil ahh..ni lu merepek dekat blog gua...putus fius ek??hoho..frodo..cene ar ko teror main angklung..jeles je..
t bini lu nak tdo..ko goncang angklung ek nak dodoi dia..hohoho...

shazika said...

ai nenek..

Nekmo said...

hye cikgu..hehe