Dia usha aku..pastu..datang dekat aku...

Tadi, lepas habis kelas pukul 8.20mlm,
aku jalan terus pergi library..(mau siapkan assgmnt)
aku cari bahan..(sorunk2 je pun)
aku malas nak duduk kat meja yg lib sedia.
so, aku lepak kat lantai yg agak tersorok(boleh guling2 kan??haha)
Elok aku kelebek buku salin ayat..datang sorunk lelaki nih..
speak london ok dgn aku..hahaha..(aku dh gelabah ckp)
LONDON versi MALAY NEKMO

aksi kawan aku yang putus fius dalam library before raya cina
Gamaknye...dia buat macam tuh..ilmu buku terus berdesup masuk otak kot?
hahahha

"awk, dekat mana buku kod K?sy cari tak jumpa" tanya dia
"err..jap ek..sy tolong carikan.. :)" aku pun tgl buku aku, g tgk signboard level bape..

Dia pun ikut aku gak gerak g situ..mana aku nak tau K dekat mana..
mesti budak fac lain...sebab aku kod lain..

"ha..level ni xde buku tu, buku tu ada dekat level 2.1..awk naik tangga ni"kata aku.

dia pun naik tangga dan aku g tempat aku bertapa tu balik..heheh..selek buku lagi..
beberapa minit kemudian...

"sy tak jumpa la K.. ;)" kata dia dengan senyuman...
"aik?xde?tapi..dekat signboard tu kata level 2.1..ok2..sy g cari" aku naik la cari..

sungguh xde!! takkan aku silap??mmg level tuh kod K.. before tu aku ajar dia cara cari buku...

"kalau awk cr buku K kan? yg sekarang nih...awk nmpk L dan P kan?
K sebelum L dan P, jadi K ada dekat depan..." kata aku terang dekat dia..

aku turun balik kot2 mata aku rabun ke tgk..tapi, aku dh pakai spec time tuh..
dia pun ikut aku gak turun...pas tgk..mmg betul...then aku naik balik..dia pun naik balik..
dia dh gelak tgk aku naik turun tangga..hahahha..cari punya cari....aku tgk dia dok tgk
kat kertas yg tertampal dekat rak besi penuh buku tuh...

"ni kod buku saya...K.."sambil tunjuk huruf kat kertas tuh..
aku pun baca..K for LAW...aku pandang dia..budak law rupanyee..hahha
aku tanya dia dari China ke..dia angguk..patut tak cakap Malay dgn aku..
akhirnyee aku jumpa K...rak 1st skali..tapi..sangat sikit...
malangnyee buku dia nak, xde.. :)

"awk tahun berapa?" aku tanya..dia gtau tahun dia and dia tanya tahun aku gak..
aku jawab la...pastu dia kata..
"hehhe..owh..awk junior saya.. :) " dia sengih2...
"ni pertama kali sy cari buku dekat library...selalunyee sy beli dekat bookstore je" kata dia..
patut la tak jumpa...hahha

pastu aku ajar dia macam mana guna library punya web..and aku kata...klu buku law..
banyak dekat Fac Law la...dekat main libary terhad...Dia cakap terima kasih coz tlg dia..
and aku tak la plak tny nama dia..hahahhaha... muka dia bleh tahan la..comel2...
(borinknyee cite kau nekmo..haha)


p/s: 46XY is normal..47XYY is abnormal...ada case tuh lelaki ada chromosomal structure abnormal dan dia bertindak aggresive and violance...ok2...assignment....hmmmmm..........

10 comments:

supergassoline said...

ahahaaa
kesian pulak naik trun tangga tp last2 tade jgak...

saket pggang ta nek...
heheee

:))

Anonymous said...

wah...dah jumpa jodoh kot...

- elina - said...

haaa
tunggu apa lg nekk .
hahaha

aien said...

ehem2... sempat jugak ngorat2 dlm library ya.. hahaha... bgus2.. tolong menolong amalan mulia.. hehe


seyes meluat klo msuk library then tgk kafel2 duk date. bkn nk cr buku.. haiilooh...

mijae said...

aku syak budak ni jumpe kyle xy ke aper haha

Izyan Balqis said...

waaa....cinta di libry laa

ANISRAHIM said...

ini yang ke"berape" dah nekmo? ...ahahahaha....

cEro said...

47XYY ada tendency kuat nk berjenayah seperti ganas, ganas dan ganas..hahahha

Dg Ndr Mstkln said...

XYY. 'supermale'. HAHAHAHA! lbih kurg dgn asgment kitorang~

Nekmo said...

cik cepet>>
hahah..itu namanyee exercise hehe

anon>>
jodoh pekenamanyee..hahhaha...
lambat g ouh

elina>>
tgu ija kawen dulu..hahha

aien>>
aku harap kau bukan cam dorunk..hehehhe

mijae>>
klu jumpa kyle xy..
aku wat kenduri pulut kunyit..hahha

pg>>
jap ek sis..nak bilang dgn jari dulu...hahha..byk sgt nih..

cero>>
mmg pun..tp..kajian takde bukti kukuh nak katakan sume 47xyy tu ada tendency wat jenayah..huhuhu

dg>>
wa......seyez???hahah...interesting ok!!hahha